torsdag 29. oktober 2009

Collage, teglstenspotter fra Sandnes

3 kommentarer:

  1. Ja endelig fikk jeg til Collage etter oppskrift fra annen deltaker på kurset. Jeg trodde at jeg skulle velge forskjellige bilder som så ble en collage.

    Men her lastet jeg inn ett bilde fra eget album på PC en min i "Bighuglab", valgte "Hocknyizer"v valgte 20 og så create. Bildet ble fint og jeg lagret det i egen mappe under mine bilder. Så gikk jeg inn i bloggen min, nytt innlegg, legg inn bilde (knappen over skrivefeltet), fikk valgmuligheter fra mine bilder, markerte bildet, lagre, og så var det gjort.
    Igår fikk jeg laget collagen, men maskinen nektet å hente det frem til bloggen. Jeg avsluttet, prøvte igjen idag, og da gikk det greit. Jeg er KJEMPEFORNØYD,nå skal jeg prøve å lage flere.

    SvarSlett
  2. Nå er jeg stolt av deg! Flott arbeid du har gjort!

    SvarSlett
  3. Hei. Flott at du greide det! I morgen skal jeg begynne på leksen som vi fikk nå på torsdag. Masse tips der, må prøve på det som var litt vanskelig også, bra å ha litt å bryne seg på!!
    Hilsen Grogeiri

    SvarSlett