mandag 19. oktober 2009

15032009150

15032009150
15032009150,
originally uploaded by kjellaugland.
Endelig forstår jeg hva jeg gjør når jeg får ett bilde fra Flickr til bloggen. Jeg står i Flickr, Home, Picturestream, markerer bilde jeg vil ha i bloggen, og da kommer det små knapper over bildet, og jeg markerer på blog this, skriver en tittel og en tekst, post entry, og vips spretter det inn i bloggen. Rene underet.

Men hvordan redigerer jeg bildet, plukker ut bare en elefant for eksempel? Det lurer jeg på nå?

1 kommentar:

  1. Etter at du har postet innlegget, klikk på "rediger innlegg" på oversiktsmenyen din. Du kan også klikke på blyanten som står nederst til høyre når du er på bloggsiden din.

    Når du har gjort det, får du opp bildet? Det er begrenset med muligheter for hva du kan gjøre med bildet. Du kan bare forminske det eller flytte på det. For å forminske, klikk et sted på bildet. Pek musa ved et av hjørnene og dra innover med venstre museknapp til du er fornøyd.

    For å flytte bildet, klikk et sted på bildet (ikke hjørnene) og dra bildet dit du vil ha det.

    Hvordan gikk det?

    SvarSlett