onsdag 4. november 2009

iGoogle Min hjemmeside 05.11.09

5 kommentarer:

  1. Her er hjemmesiden min. Jeg har lagt til flere applikasjoner, laget kalender med endel avtaler, jeg har flyttet rundt, slettet og lagt til nye, jeg har valgt tema, og laget en ekstra fane. Jeg hadde mye strev før jeg fikk den inn i bloggen, men når jeg fant paint programmet under Start, Alle programmer, Tilbehør og fulgte oppskriften så gikk det greit.

    SvarSlett
  2. du må forklare meg korfor du skal legge google side inne på bloggen din. Skjønte ikke helt det...........

    SvarSlett
  3. Jeg går på internett kurs, og dette er min dokumentasjon på hva jeg gjør, får til og ikke får til. Så denne bloggen er en øvelse, vi har 6 ukesoppgaver som skal gjøres, forstår????

    SvarSlett
  4. Så bra! Likar lysbileteframvisinga på sida di! No strevar eg litt med å finne venner på MySpace..

    SvarSlett