onsdag 4. november 2009

Viseklubben Lars er min favorittgruppe på Mysen

De skal ha konsert ikveld, med allsang, gleder meg. De har så fine tekster, bruker mange forskjellige korister og instrumenter, har artige komentarer og påfunn mellom sangen, kaffe, kaker og loddsalg i pausen, sosialt og hyggelig.

Fant ett lite klipp fra vårkonserten på You Tube som jeg legger ved, må holde ved like det jeg har lært, for å holde selvfølesen oppe.

Sliter med å få kopiert inn iGooglesiden min til Bloggen, men har ikke tenkt å gi meg enda.

3 kommentarer:

  1. Hei. Flott blogg du har laget, du har fått til veldig mye fint her. Lykke til med resten av kurset. Hilsen Kirsten, Eidsberg bibliotek

    SvarSlett
  2. Du klarer det nok! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Takk Kirsten, dette har vært utfordrene og artig.

    SvarSlett